Nové Impresan Dezinfekční aviváž na praní Universal 1,5 l  18PD (Německo) Zobrazit větší

Impresan Dezinfekční aviváž na praní Universal 1,5 l 18PD (Německo)

Nový produkt

Aviváž ničí více než 99,9 procent bakterií, plísní a jiné speciální viry, díky čemuž bude Vaše prádlo hygienicky čisté a příjemně voňavé.

Více informací

Upozornění: poslední kus skladem!

119,00 Kč

Parametry

Počet dávek 18
Objem 1,5l
Druh Dezinfekční aviváž

Více informací

Obzvláště vhodné:     pro dětskou prádlo a prádlo alergiky     pro oblečení, které dochází do bezprostředního kontaktu s pokožkou jako je spodní prádlo, punčošky, silonky, noční prádlo a pod.     pro prádlo, které je často mokrá nebo zpocená jako je sportovní oblečení, plavky, ručníky, osušky a pod.     vhodné pro praní ve studené vodě, max. do 60 ° C

Působí i proti:

Použití:

Praní v pračce: aplikujte 2,5 víčka (82,5ml) do přihrádky určené na aviváž

Ruční praní:

1,5 víčka (50ml) vlijte do 5l vody během posledního propírání. Nechte působit minimálně 30 minut.     V případě společného praní chrání Vaši rodinu před (opětovnými) plísňovými kožními onemocněními a bakteriemi

Upozornění:

Zapříčiňuje těžké podráždění pokožky a očí. V případě potřeby lékařské pomoci mějte připravené balení nebo etiketu. Udržujte mimo dosah dětí. Po použití si důkladně umyjte ruce. Používejte ochranu očí / obličeje. PŘI KONTAKTU S OČIMA: důkladně vyplachujte vodou několik minut. Podle možnosti odstraňte nasazené kontaktní čočky. Vyplachujte dále. V případě přetrvávajících potíží přivolejte lékařskou pomoc. V případě podrážděné pokožky: přivolejte lékařskou pomoc. Nádobu likvidujte v souladu s místními a národními předpisy.   složení: Dezinfekční prostředek: 100g Impresan roztoku obsahuje: 2, 49g didecyldimetylammoniumchlorid, vonné látky, barviva.

Recenze

Napsat recenzi

Impresan Dezinfekční aviváž na praní Universal 1,5 l  18PD (Německo)

Impresan Dezinfekční aviváž na praní Universal 1,5 l 18PD (Německo)